Thursday, February 5, 2015

Atasi Migrain dengan Bcomplex

Sudah bertahun saya alami migrain. Sebelum ni tak tahu sangat pasal produk shaklee. Pada tahun 2013 barulah berani nak cuba produk shaklee.
.
Asalnya cuba makan GLA untuk stabilkan hormon, yelah kahwin hampir dua tahun tapi tiada rezeki zuriat lagi. Dari GLA saya dah dapat hilangkan parut-parut jerawat yang susah sangat nak hilang. Dari situ saya cuba bcomplex plak utk kuatkan rahim.
.
Setahun juga saya makan bcomplex, apa yang saya dapat dalam sedar tak sedar migrain, sakit kepala saya hilang macam tu je. Alhamdulillah Allah bagi penawar sakit migrain saya ni melalui bcomplex.
.
Sejak dari tu saya amalkan bcomplex tanpa putus bekalan. Selain migrain hilang, darah saya juga kembali normal. Sebelum ni darah rendah sebab tu sering migrain.
.
Haaa...sesiapa yang alami masalah sama dengan saya ni cepat2la cuba bcomplex ni.. insyaAllah
.
1 botol ada 120tablets
1 botol tahan sehingga 4 bulan
Rmxx je
Murah dan jimat
.
.
Segala pertanyaan boleh direct whatsapp sy 0195057705


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment